DOBRA DROGA

Jak stworzyłam kurs w 1 dzień?

23 lutego 2017

Pokora, pokora, pokora, pokora, pokora, pokora i cierpliwość 🙂

Zdumiewa mnie jak często otrzymujemy materiały niskiej wartości (nie jakości, wartości) w zamian za opłatę. Jakakolwiek by ona nie była. Czy jest nią kasa czy adres mailowy. To też opłata.

Wpisujesz adres e-mail i bach! Rozczarowanie.

Tym gorsze im wyższa opłata. Czyli nie adres e-mail do późniejszego Cię SPAMowania, ale na przykład dostęp za tweet/ wpis na Facebooka.

Ta era w marketingu już się kończy. 

Na dzisiejszym blogu opowiadam o tym jak stworzyłam cały kurs „dobry start” w 1 dzień i dlaczego nie pobierałam za niego opłaty i… dlaczego nadal jeszcze nie będę.

*o narzędziu, które pozwala stworzyć ofertę (każdą) w jeden dzień
* o tym dlaczego nie pobierałam za kurs opłaty i dlaczego nadal nie będę, mimo że się zmieni, a ja nabyłam doświadczenie
* o tym dlaczego warto oferować odpłatnie tylko produkty, które GWARANTUJĄ efekt

Jeśli chcesz być powiadomionym/ powiadomioną o kolejnej premierze kursu (III kwartał 2017r.), wpisz się proszę tutaj na listę. A tutaj jest strona kursu: www.dobrystartbie.pl

Jak stworzyć kurs i każdą inną ofertę w 1 dzień?

 

Narzędzie, o którym mówię w video jest do pobrania tutaj (choć wystarczy zwykła kartka i 3 pytania):

  • z jaką potrzebą zjawiają się odbiorcy?
  • jakich efektów oczekują?
  • jakim procesem ich tam doprowadzimy?

Ok, wiem, że to zbliżenie na kartkę w video nie wyszło. Oto zdjęcie. Ta dam!:

Dlaczego warto dawać wartościowe treści?

 

I mam na myśli: naprawdę wartościowe. A to nie jest łatwe. 

Od razu uspakajam: jeśli raz, dwa, ba! nawet trzy zdarzy Ci się oddać coś co już doskonale odbiorca zna – jeszcze jest szansa, by było Ci to wybaczone. Wystarczy, że konsekwentnie będziesz się pokazywał odbiorcy. Tym razem: z czymś wartościowym.

O wartości contentu (slangowy termin na treści) trąbi się wszem i wobec, a jednak nadal z tym mamy problem.

I nie będę ukrywać, że ja nie mam!

Jako eksperci w swoich tematach, często zakładamy, że coś jest jasne i znane, albo wręcz przeciwnie: jeszcze niedostępne. W obu przypadkach warto… jak najszybciej wejść w dialog z odbiorcami!

I tutaj nasze produkty własne, na przykład kursy, sprawdzają się idealnie. 

Zyskujemy bardzo dużo.

Jeśli nie jesteś w stanie zagwarantować efektu – nie pobieraj opłaty, aż do momentu, kiedy będziesz.

To efekt i idące za nim zadowolenie odbiorcy, gwarantuje Ci polecenia, rekomendacje i szum marketingu szeptanego.

Kiedy pobierać opłatę za produkty/ usługi?

 

Wtedy, gdy generujesz efekt. Nie ma efektu = nie ma zapłaty. Albo pracujesz z klientem dalej, dopóki nie ma efektu.

Oczywiście to od Ciebie zależy jak zdefiniujesz ten efekt. Ja w tym temacie zawsze byłam konserwatywna. Dla mnie efekt to realna zmiana, przejście z punktu A do B. Ale jestem typem Innowatora, a nie na przykład Eksperta, który może definiować swój efekt w kontekście przekazania jakiejś wiedzy. 

Mój typ tylko się potwierdził podczas realizacji kursu. Dla mnie osobiście produkty w bie, gdzie nie mam efektów w 100% pod kontrolą, nie mają sensu. Dlatego kurs o strategiach nawyków i strategiach działania, bez działania w tle, nie ma sensu. I dlatego w kolejnym wydaniu będziemy pracować przez 15 dni na żywca.

W kolejnych wpisach piszę o tym:

  • jak urwał mi się film i dlaczego to dobrze,
  • jak go rzuciłam, a on mi pomógł,
  • dlaczego zrezygnowałam z opłacalnej grupy docelowej i zmieniłam strategię o 180 stopni.

Ale nie – nie będzie bardziej osobiście.

 

W zeszłym tygodniu na liście bie w ramach Oskarów rozdałam kwartalne, testowe i innowacyjne usługi aktywności w mediach społecznościowych. Warto być na bieliście. 

Jeśli prowadzisz agencję reklamową lub jesteś kreatywnym freelancerem, dołącz do społeczności, w której będziemy pracować nad relacjami z klientami, modelem biznesowym i promocją naszych działalności. 

Cotygodniowe wsparcie brandingowe
Hej, tu Monika, piszę o tym jak aktywować dobrą markę – zauważalną, zapamiętywalną i zakupywalną. Co tydzień z czytelnikami dzielę się doświadczeniami z pracy w terenie, których nie publikuję tutaj. Dołącz do mojej listy. Zero śmieci. Tylko powiadomienia o wpisach i wiedza zza moich kulis.
Share This

Zapisz się na listę

Zapisując się na listę zgadzasz się na otrzymywanie cotygodniowych powiadomień od bie. Otrzymasz też dostęp do dwóch najważniejszych narzędzi w bie: bie assesment i I-faQtor.

FreshMail.pl