W Tokio marka znana z produkcji sportowych ubrań otwiera centrum, które ma szanse stać się przyszłością fitnessu. Na trzech piętrach można się odżywić, zrewitalizować i wzmocnić.

Holistyczne podejście do zdrowia

Na czym polega nowość?

 

Na trzech piętrach w nowoczesnym centrum znajdziemy kawiarnię z dowodnionymi napojami i power shakami, centrum fitness w warunkach obniżonej ilości tlenu w powietrzu i pokój „bio-phonton”, który uwalnia ciało ze „złych” energii.

Innowacja tutaj rozgrywa się na dwóch poziomach:

  • wprowadza zupełnie nowy styl do przyszłości sprzedaży odzieży sportowej
  • uwypukla rolę harmonijnego podejścia do zdrowia: żywienie – sport – duch

neutralworks. jest jednocześnie centrum fitness, jak i salą ekspozycyjną dla marek sportowych (Speedo, Northface należących do Goldwin).

Z drugiej strony, organizacja centrum pod okiem medyków oraz wprowadzenie do oferty terapii biofotonowej daje wyraźny sygnał, że odchodzimy od silosów zajmujących się osobno żywieniem, sportem i duchem, a idziemy w stronę holistycznego podejścia do zdrowia.

Co Ty, bez wielkich inwestycji w pomieszczenia z obniżoną zawartością tlenu i drogiego wyposażenia, możesz wykorzystać już dziś.

 

Cotygodniowe wsparcie brandingowe
Hej, tu Monika, piszę o tym jak aktywować dobrą markę – zauważalną, zapamiętywalną i zakupywalną. Co tydzień z czytelnikami dzielę się doświadczeniami z pracy w terenie, których nie publikuję tutaj. Dołącz do mojej listy. Zero śmieci. Tylko powiadomienia o wpisach i wiedza zza moich kulis.