DOBRA DROGA

Stopklatka, czyli dlaczego czasem trzeba przyhamować

10 stycznia 2016

Od trzech tygodni wstrzymaliśmy wszystkie prace – inne niż bezpośrednie skupienie wokół klientów i ich obsługi.

To najlepsze co można zrobić po fazie efektuacji, po tym, jak uzbierało się wystarczająco dużo chaosu, by powiedzieć STOP.

 

Oferta jest monstrualna, wizja rozwoju wielowątkowa, a możliwości szerokie.

Porzuciliśmy więc pisanie bloga, prowadzenie Facebooka, nawet bliscy byliśmy rezygnacji z gratisowego kursu „dobry start”. Jednak ten kurs ma także nam pomóc uporządkować pewne rzeczy.

Także do końca stycznia zapraszamy do przestrzeni kursu „dobry start”: www.dobrystartbie.pl

A od lutego wracamy na blog z dalszymi opowieściami z podróży do 100 tys. zł miesięcznie.

Wejdź na www.dobrystartbie.pl

Jeśli prowadzisz agencję reklamową lub jesteś kreatywnym freelancerem, dołącz do społeczności, w której będziemy pracować nad relacjami z klientami, modelem biznesowym i promocją naszych działalności. 

Cotygodniowe wsparcie brandingowe
Hej, tu Monika, piszę o tym jak aktywować dobrą markę – zauważalną, zapamiętywalną i zakupywalną. Co tydzień z czytelnikami dzielę się doświadczeniami z pracy w terenie, których nie publikuję tutaj. Dołącz do mojej listy. Zero śmieci. Tylko powiadomienia o wpisach i wiedza zza moich kulis.