Superior, gdy wadzi interior

jak wykorzystać słabą stronę, na swoją moc?

Problem

Zmniejszyć ilość podejmowanych wysiłków promocyjnych i uspójnić markę.

Znakomita lokalizacja

bliskość atrakcji turystycznej

świetny zespół

zintegrowany i profesjonaly zespół pracowników

negatywne komentarze

ze względu na wiek hotelu, w sieci pojawiały się negatywne komentarze

CLOSENESS AT HAND

Klienci chcieli doświadczyć spokoju, relaksu i ciszy podczas odwiedzania duchowej atrakcji turystycznej.  Tego samego oczekiwali od hotelu.

  • Postawiliśmy na wzmocnienie (nie przeciwdziałanie) starodawnego wizerunku hotelu. Wykorzystaliśmy słabość jako surowy materiał do rozwoju biznesu.
  • Nie dotykaliśmy identyfikacji wizualnej, ponieważ starodawne logo wspierało efekt, który chcieliśmy wywołać u klienta: przytulność i bliskość.
  • Po analizie szybko okazało się kto jest naszym najbardziej opłacalnym klientem. Ta grupa stała się silnikiem biznesu.
  • Wprowadziliśmy nieustanne dialogi z gośćmi na temat ich zadowolenia z usługi (głównie przeprowadzali je Eva i Daniel)
  • Bezpośrednio prosiliśmy klientów o wpisywanie opinii w Internecie (co szybko pomogło zniwelować stare i negatywne opinie i pokazać zmianę jaka zaszła w hotelu).

Słabość może być mocą.

Słabość może stać się przewagą konkurencyjną. Prostota działa na Twoją korzyść. Ludzie są Twoim największym zasobem. Więc upewnij się, że wiedzą co i z kim robić.

Obłożenie: +30%

Po 6 miesiącach obłożenie w tym samym okresie roku wzrosło o 30%

RELACJE B2B 60%

60% rezerwacji dokonywanych było za pośrednictwem operatorów B2B

Usunięto koszty marketingowe w 100%

Za całość działań odpowiadał zespół poprzez rozmowy z klientami i zachęcanie do wystawiania opinii w Internecie.

Stąd czerpiemy wiedzę.

Na planie bie możesz zapomnieć o wszystkim co wiesz na temat marketingu i brandingu. Czerpiemy wiedzę z najlepszych źródeł. Sprawdzamy ją w praktyce na własnej skórze.

Share This

Zapisz się na listę

Zapisując się na listę zgadzasz się na otrzymywanie cotygodniowych powiadomień od bie. Otrzymasz też dostęp do dwóch najważniejszych narzędzi w bie: bie assesment i I-faQtor.

FreshMail.pl