9 marca 2017

Musisz sprawić, by urwał Ci się film.

Jeśli jesteś Ekspertem (zobacz diagnozę) – tym bardziej!

Jak to zrobić, żeby się wcisnąć? Żeby ze swojej małej działalności znaleźć to wąskie wejście i ruszyć.

Jaki jest sprawdzony sposób na….?

Co działa? Kto mi da gwarancję?

To są główne stwierdzenia i pytania Ekspertów. I to jest główny problem Ekspertów. Żeby mieć złoty środek, rozwiązanie, kogoś, kto zrobi coś za mnie.

Jak z jednoosobowej firmy zrobić coś większego?

Jest milion sposobów na wejście na wyższy poziom i skalowanie działalności.

 

Tylko, że nie na tym polega przedsiębiorczość!

 

Przedsiębiorca to ten, który ryzykuje.

Który podejmuje się rzeczy niemożliwych. 

Który wydeptuję tę ścieżkę, aby inni mogli nią podążać.

 

Ekspert będzie chciał najpierw poczekać, zobaczyć, że to działa, poznać liczby, numerki i techniki i dopiero wtedy wejdzie.

Sęk w tym, że wtedy już jest za późno. Bo wtedy trzeba mieć duży budżet na aktywność w miejscu, w którym są już wszyscy i jest tłoczno.

Jeśli więc nie masz budżetu musisz być: A. pierwszy na platformie, B. iść w inne kanały/metody.

To są moje gorące obserwacje z rynku agencji social media i pragnienia małych działalności, by w te social media wejść. Bezcenny wniosek od serca: jeśli ktoś bez testów na Twoim biznesie, gwarantuje Ci efekty, nie warto mu wierzyć. 

 

Jaki z tego wniosek?

 

Nikt kto ma mentalność jednoosobowego właściciela nie wejdzie na wyższy poziom.

Nikt kto robi rzeczy powielające jakiś schemat, nie wygra. Tylko naśladuje.

Musi Ci się urwać film.

Znajdź na to sposób.

 

Cotygodniowe innowacyjne wglądy

Zapisz się na listę, a co tydzień otrzymasz garść świeżych inspiracji o tym, co inni robią lepiej od Ciebie.